mp-close
mss-mapa

PRACUJ Z JBB TEAM

Nasza firma to miejsce, gdzie innowacje spotykają się z pasją, a każde wyzwanie staje się szansą na rozwój. Wierzymy, że największym kapitałem są ludzie, dlatego stawiamy na rozwój naszych pracowników i wspieramy ich na każdym kroku kariery. 

Dlaczego warto z nami pracować?

Rozwój osobisty i zawodowy Oferujemy szerokie możliwości szkoleń i awansów, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia.

Kultura pracy Dbamy o przyjazną i inspirującą atmosferę w pracy. Organizujemy regularne spotkania integracyjne, które sprzyjają budowaniu zespołu i wzajemnej współpracy. U nas zawsze możesz liczyć na wsparcie i zrozumienie ze strony kolegów oraz przełożonych.

Elastyczność i równowaga Rozumiemy, jak ważna jest równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. Oferujemy elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej, abyś mógł(a) lepiej zarządzać swoim czasem.

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

1. Aplikacja online Wypełnij krótką ankietę i prześlij swoje CV za pośrednictwem naszego formularza aplikacyjnego. Jeśli zakwalifikujesz się do kolejnego etapu, to czeka Cię:

2. Rozmowa kwalifikacyjna Spotkasz się z naszym rekruterem, aby omówić swoje doświadczenia i oczekiwania.

3. Zadanie rekrutacyjne W niektórych przypadkach poprosimy Cię o wykonanie kilku krótkich zadań (max.5), które pozwoli nam lepiej poznać Twoje umiejętności praktyczne.

4. Oferta pracy Jeśli obie strony będą zadowolone z przebiegu rekrutacji, złożymy Ci ofertę pracy i zaprosimy do naszego zespołu!

KOGO SZUKAMY?

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i znajdź stanowisko idealnie dopasowane do Twoich kwalifikacji i zainteresowań. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą i stale poszukujemy utalentowanych osób, które chcą razem z nami tworzyć przyszłość #MentalPower i kreować szkolenia najwyższej jakości!

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w miejscu,

które naprawdę docenia Twój talent i zaangażowanie!

KOORDYNATOR/KA ATM

W skrócie: Opieka nad ATMB, ATMJ, ATMS i ATMZ (+ dalsze projekty w planach) to praca na cały etat. Potrzebujemy osoby z mistrzowskimi umiejętnościami zarządzania oraz komunikacji. Zatrudnimy na stałe na pozycji „Koordynator/ka Akademii Trenerów Mentalnych”.

KOORDYNATOR/KA ATM

Nasza „Akademia Trenerów Mentalnych” bardzo się rozwinęła w ostatnich latach. Od jednej edycji w 2017 roku, organizujemy obecnie około 20 edycji rocznie. Oznacza to, że każdego miesiąca mamy średnio 10 zjazdów różnych edycji. Potrzebne są więc dodatkowe, zaangażowane ręce do pracy (ale przede wszystkim mądra głowa, żeby precyzyjnie prowadzić najlepsze w Polsce biuro obsługi klienta w rozwoju osobistym).

To ogłoszenie jest więc troszkę dłuższe, bo od razu stawiamy na transparentność. Zwłaszcza, że lubimy się wiązać na lata (Basia Ligocka pracuje z Jakubem już od 17 lat, Paweł Cieślak 16 lat, każdy z Dyrektorów po kilka lat, bez większych zmian w zespole zarządzającym projektami kluczowymi).

Poszukujemy więc Koordynatorki / Koordynatora wszystkich „Akademii” specjalizacyjnych. Chodzi o ATM Biznes, ATM Juniorów, ATM Sport i ATM Zdrowie. Czy nadajesz się do pracy, w której jesteś odpowiedzialna/y za te projekty od A do Z? Jeśli tak, czytaj dalej!

TWOJE DOŚWIADCZENIE

Jeśli:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta lub w rozwoju osobistym lub w zarządzaniu wymagającymi projektami)
  • Chcesz pracować w zespole, który jest stały od lat i ma minimalną rotację.
  • Umiesz pracować na celach – podejmować inicjatywy pozwalające realizować KPI.
  • Potrafisz nadzorować i planować pracę zespołu trenerskiego.
  • Potrafisz rozliczyć projekt (cost controlling).
  • Potrafisz budować długofalowe relacje z klientami.
  • Potrafisz raportować statusy realizacji oraz rozliczać wewnętrznie projekty.
  • Posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne.
  • Jesteś samodzielny/a i proaktywny/a – wychodzisz z inicjatywą i nie czekasz aż pokażemy Ci palcem coś ewidentnego do poprawy.
  • Posiadasz odporność psychiczną i potrafisz działać pod presją klienta, terminu oraz wyznaczonych celów organizacyjnych (szukamy twardzielek / twardzieli).
  • Potrafisz dawać konstruktywny feedback i szczerze rozmawiać ze współpracownikami (warunek konieczny).
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków biznesowych to dla Ciebie chleb powszedni.
  • Gdy coś obiecasz, to robisz to, nawet jeśli jest Ci trudno (po prostu nie zawalasz).
  • Więcej wymagasz od siebie niż od innych.
  • Masz zrozumienie biznesu, wiesz czym się różni brutto od netto i że koszty nie mogą przewyższać przychodu po opodatkowaniu.
  • Hołdujesz merytokracji – koncepcja, że nie chodzi o to kto ma rację, tylko kto proponuje najlepsze rozwiązanie z perspektywy interesu całej organizacji.
  • Wykorzystujesz narzędzia internetowe do zarządzania kalendarzem, korekty swoich tekstów, tworzenia prostych grafik, wyciągania danych z PDF, podsumowywania materiałów wideo – bez narzędzi, automatyzacji i AI będziesz pracować w niedoczasie, a tego nie chcemy.
  • Masz zrozumienie miękkich obszarów: typów osobowości, to że każdy człowiek ma trochę inne podejście. Jeden woli tabelki, drugi listę to-do, a trzeci nie załatwi nic bez długiej rozmowy przez telefon. Zadaniem opiekuna trenerów jest dostosować się przekazem do swojego rozmówcy.
  • Potrafisz odnaleźć się w programach: Google Arkusze, Google Analytics, Meta Business Manager, Asana, ale przede wszystkim w Excel, Word i Outlook.
NA CZYM POLEGA PRACA?
  • Zarządzasz całorocznym kalendarzem Akademii ze specjalizacjami. Tak, żeby bez problemu można było odpowiedzieć Trenerowi co i kiedy robi dla nas w listopadzie przyszłego roku.
  • Organizujesz po każdym Zjeździe badanie ankietowe i wyciągasz każdorazowo wnioski z feedbacku Studentów. Niektóre przekazujesz Trenerowi, a niektóre niezwłocznie wdrażasz i (jak się da) automatyzujesz.
  • Masz stały kontakt ze wszystkimi Studentami ATMJ, ATMB, ATMS czy ATMZ – odpisujesz szybko i kulturalnie na maile, odpowiadasz na telefony, jesteś także pod ręką dla Studentów na komunikatorach i na grupie na Facebooku.
  • Stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, telekonferencyjny z przełożonym, Dyrektorem Akademii Trenerów Mentalnych, Danielem Janikiem. A także z innymi osobami z JBB Team, które współpracują w jakikolwiek sposób ze specjalizacjami Akademii.
  • Dostaniesz od 10 do 30 projektów edycji do nadzoru ROCZNIE.
  • Zadbasz o realizację strategii komunikacji, harmonogramów i contentu na kanały social media oraz emisję reklam Akademii ze specjalizacją.
  • Niektóre zadania marketingowe delegujesz do specjalistów. To wymaga współpracy z graficzką, content managerem na Facebooku, drukarnią i innymi dostawcami JBB. W szczególności delegowanie, egzekwowanie wykonania zadań i finalna kontrola jakości (double check).
  • Raportujesz prowadzone działania w ustalonych odcinkach czasowych i w przypadku sytuacji nietypowych jak najszybciej.
  • Bierzesz udział w postępowaniach sprzedażowych.
  • Sugerujesz działania polepszające jakość i wyciągasz wnioski na podstawie ankiet od Studentów i rozmów z Trenerami.
  • Wnosisz realny wkład w rozwój JBB oraz projektów z logo #MentalPower.
CO OFERUJEMY?
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B od lipca lub sierpnia 2024 r. lub też umowa o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
  • 10-30 edycji ATM specjalizacyjnych do nadzorowania, które odpowiednio prowadzone przełożą się na Twoje wynagrodzenie.
  • Pracę w nowoczesnej i stale rozwijającej się firmie szkoleniowej, która ma aspiracje do bycia liderem w swojej branży i rozwój zagraniczny w dalszych latach (rozwój i nauka to element kultury naszej organizacji).
  • Pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym.
  • Pracę nad ambitnymi projektami w gronie ambitnych i doświadczonych osób.
  • Zagraniczny wyjazd integracyjny raz do roku (ostatnia edycja odbyła się na Majorce).
  • Regularne szkolenia merytoryczne i spotkania zdalne (także z Jakubem B. Bączkiem).
MINUSY TEJ PRACY:
  • Dużo rzeczy dzieje się na raz.
  • Czasem trzeba pracować fizycznie (np. noszenie książek, rozkładanie ścianki).
  • Presja czasu i często dość wymagający Klienci.
  • Kilka do kilkunastu (w przyszłości) różnych Trenerów i Gości do komunikowania. A każda z tych osób jest zupełnie inna.

MANAGER MARKETINGU W JBB

W skrócie: Opieka nad Facebookiem, Instagramem, TikTokiem, LinkedInem, YouTubem Jakuba, ale także komunikacja przed- i posprzedażowa dla kluczowych projektów edukacyjnych z naszego kalendarza szkoleń z www.JakubBBaczek.pl

MANAGER MARKETINGU W JBB

Nasza Firma, oparta o wizerunek i produkty edukacyjne Jakuba B. Bączka bardzo się rozwinęła w ostatnich latach. Jakub zaczynał w 2014 roku jako nieznany szerszej publiczności trener mentalny, ale po zdobyciu złotego medalu Mistrzostw Świata w siatkówce i po wystąpieniu u boku Nicka Vujcica na stadionie piłkarskim w 2015 roku, weszliśmy na drogę dynamicznego wzrostu i od ponad 10 lat odnotowujemy rok-rocznie znaczący progres. Oznacza to jednak, że potrzebujemy osoby, która w całości podejmie się koordynowania naszego dość skomplikowanego i omnikanałowego marketingu.

To ogłoszenie jest dłuższe, bo od razu stawiamy na transparentność. Zwłaszcza, że lubimy się wiązać na lata (Basia Ligocka pracuje z Jakubem już od 17 lat, Paweł Cieślak 16 lat, każdy z Dyrektorów po kilka lat, bez większych zmian w zespole zarządzającym projektami kluczowymi).

Poszukujemy więc Managerki / Managera naszych działań marketingowych. Chodzi o konsekwentne prowadzenie social mediów i marketingu większości naszych projektów edukacyjnych z kalendarza JBB. Czy nadajesz się do pracy, w której jesteś odpowiedzialna/y za nasz dział marketingu? Jeśli tak, czytaj dalej!

TWOJE DOŚWIADCZENIE

Jeśli:

  • Masz min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w obsłudze social mediów klienta i/lub prowadzeniu kalendarza komunikacji marketingowej)
  • Chcesz pracować w zespole, który jest stały od lat i ma minimalną rotację.
  • Umiesz pracować na celach – podejmować inicjatywy pozwalające realizować KPI.
  • Potrafisz nadzorować i planować pracę niewielkiego zespołu (nie od początku, ale docelowo widzimy ten dział jako kilkuosobowy – być może pod Twoimi skrzydłami).
  • Potrafisz rozliczyć kampanie marketingowe, np. na Facebooku (cost controlling).
  • Potrafisz budować poprawne językowo i ciekawe teksty w oparciu o wiedzę z zakresu copywritingu, ale i z poszanowaniem nawyków językowych obsługiwanej marki.
  • Potrafisz raportować statusy realizacji oraz rozliczać wewnętrzne projekty.
  • Posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne.
  • Jesteś samodzielny/a i proaktywny/a – wychodzisz z inicjatywą i nie czekasz aż pokażemy Ci coś ewidentnego do poprawy.
  • Posiadasz odporność psychiczną i potrafisz działać pod presją terminu oraz wyznaczonych celów organizacyjnych (szukamy twardzielek / twardzieli).
  • Potrafisz dawać konstruktywny feedback i szczerze rozmawiać ze współpracownikami (warunek konieczny).
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków biznesowych to dla Ciebie chleb powszedni.
  • Gdy coś obiecasz, to robisz to, nawet jeśli jest Ci trudno (po prostu nie zawalasz).
  • Więcej wymagasz od siebie niż od innych.
  • Masz zrozumienie biznesu, wiesz czym się różni brutto od netto i że koszty nie mogą przewyższać przychodu po opodatkowaniu.
  • Hołdujesz merytokracji – koncepcja, że nie chodzi o to kto ma rację, tylko kto proponuje najlepsze rozwiązanie z perspektywy interesu całej organizacji.
  • Wykorzystujesz narzędzia internetowe do zarządzania kalendarzem, korekty swoich tekstów, tworzenia prostych grafik, wyciągania danych z PDF, podsumowywania materiałów wideo – bez narzędzi, automatyzacji i AI będziesz pracować w niedoczasie, a tego nie chcemy.
  • Masz cierpliwość w komunikacji i w rutynowych czynnościach.
  • Potrafisz odnaleźć się w programach: Google Arkusze, Google Analytics, Google Ads, Meta Business Manager, Asana, ale przede wszystkim w Excel, Word i Outlook.
  • Potrafisz stworzyć prosty landing, edytować stronę www (bez konieczności posiadania wiedzy o programowaniu) czy koordynować program do streamingu. 
  • Wiesz jak ustawić i zaprogramować mailing lub SMSy do wysyłki masowej.
NA CZYM POLEGA PRACA?
  • Zarządzasz całorocznym kalendarzem komunikacji marketingowej Firmy JBB. Oznacza to działania w każdym miesiącu, w każdym tygodniu i w każdym dniu – najlepiej z wyprzedzeniem, żeby wszystko było naprawdę solidne i starannie zaplanowane.
  • Organizujesz i koordynujesz LIVE – od stworzenia zapisu na prostym landingu, przez synchronizację z programem do mailingu, obsługą platformy streamingowej (np. Streamyard) i zadbaniem o frekwencję.
  • Potrafisz napisać kreatywny i atrakcyjny mailing.
  • Każdy z naszych kluczowych projektów wymaga komunikacji i obsługi przed- i posprzedażowej (także na zamkniętych grupach na Facebooku). Znasz i wierzymy, że lubisz – dzięki temu, każdy z tych projektów odpowiednio komunikujesz światu.
  • Masz stały kontakt z Dyrektorami JBB (3 osoby, w przyszłości 4) – odpisujesz szybko i kulturalnie na maile, odpowiadasz na telefony, jesteś także pod ręką dla Dyrektorów na komunikatorach i na czacie na Facebooku.
  • Stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, telekonferencyjny z przełożonym, którym początkowo będzie Prezes Firmy, Jakub B. Bączek. Ale także z innymi osobami z JBB Team, które koordynują nasze projekty edukacyjne.
  • Zadbasz o realizację strategii komunikacji, harmonogramów i contentu na kanały social media oraz emisję reklam JBB.
  • Niektóre zadania marketingowe delegujesz do specjalistów. To wymaga współpracy z graficzką, działem PR, zewnętrznymi marketingowcami, drukarnią i innymi dostawcami JBB. W szczególności delegowanie, egzekwowanie wykonania zadań i finalna kontrola jakości (double check).
  • Raportujesz prowadzone działania w ustalonych odcinkach czasowych i w przypadku sytuacji nietypowych jak najszybciej.
  • Rozumiesz, że marketing to część skutecznej sprzedaży. Jeśli się nie zwraca (lub nie potrafisz tego udowodnić na wiarygodnych liczbach), to… nie ma sensu.
  • Sugerujesz działania polepszające jakość i wyciągasz wnioski na podstawie analizy danych z każdej kolejnej kampanii czy umieszczonego posta.
  • Wnosisz realny wkład w rozwój JBB oraz naszych Pracowników.
CO OFERUJEMY?
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B od lipca lub sierpnia 2024 r. lub też umowa o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
  • Kilkanaście projektów do nadzorowania komunikacyjnego, które odpowiednio przez Ciebie prowadzone przełożą się na Twoje wynagrodzenie (9k – 12k zł brutto / m-c).
  • Pracę w nowoczesnej i stale rozwijającej się firmie szkoleniowej, która ma aspiracje do bycia liderem w swojej branży i rozwój zagraniczny w dalszych latach (rozwój i permanentna nauka to element kultury naszej organizacji, zwłaszcza w marketingu, gdzie algorytmy mogą się zmienić z dnia na dzień).
  • Pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym.
  • Pracę nad ambitnymi projektami w gronie ambitnych i doświadczonych osób.
  • Zagraniczny wyjazd integracyjny raz do roku (ostatnia edycja odbyła się na Majorce).
  • Regularne szkolenia merytoryczne i spotkania zdalne (także z Jakubem B. Bączkiem).
MINUSY TEJ PRACY:
  • Dużo rzeczy dzieje się na raz.
  • Presja czasu i często bardzo wymagający przełożony (dbający o detale).
  • Z początku to może się wydawać bardzo skomplikowane więc jeśli nie potrafisz robić checklist, rozkładać działań na pojedyncze elementy i zarządzać sobą w emocjach to będziesz się męczyć – a tego na pewno nie chcemy (mamy świetną atmosferę, która oznacza wysoką efektywność, ale niski stres i chcemy, żeby tak zostało).

MANAGER DZIAŁU ZAGRANICZNEGO

W skrócie: Opieka nad wszystkimi projektami, których docelowym klientem (Studentem, Czytelnikiem, Partnerem) jest osoba zamieszkująca poza Polską.  

MANAGER DZIAŁU ZAGRANICZNEGO

Sukces „Akademii Trenerów Mentalnych” i projektów edukacyjnych JBB w Polsce, motywuje do działań na szerszą skalę i rozwoju działu zagranicznego. Pojawia się więc nowy obszar, w którym zależy nam na przekazaniu całości operacji spoza Polski w jedne ręce.

To ogłoszenie jest być może trochę dłuższe, bo od razu stawiamy na transparentność. Zwłaszcza, że lubimy się wiązać na lata (Basia Ligocka pracuje z Jakubem już od 17 lat, Paweł Cieślak 16 lat, każdy z Dyrektorów po kilka lat, bez większych zmian w zespole zarządzającym projektami kluczowymi).

Poszukujemy więc Managerki / Managera działu zagranicznego. Chodzi o konsekwentne prowadzenie kalendarza JBB za granicą i wszelkich operacji firmy poza Polską, ze szczególnym uwzględnieniem koordynacji naszej „Akademii Trenerów Mentalnych” w Londynie, Amsterdamie, Edynburgu, Chicago i kolejnych miastach. Czy nadajesz się do pracy, w której jesteś odpowiedzialna/y za nasz dział zagraniczny? Jeśli tak, czytaj dalej!

TWOJE DOŚWIADCZENIE

Jeśli:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w obsłudze działu zagranicznego firmy lub w firmie szkoleniowej z obszaru rozwoju osobistego).
  • Masz opanowany język angielski w mowie i w piśmie, na poziomie pozwalającym prowadzić profesjonalne relacje zagraniczne. (Dodatkowym atutem będzie także znajomość kolejnego języka, ale nie jest to niezbędne do udziału w rekrutacji).
  • Chcesz pracować w zespole, który jest stały od lat i ma minimalną rotację.
  • Umiesz pracować na celach – podejmować inicjatywy pozwalające realizować KPI.
  • Potrafisz nadzorować i planować pracę niewielkiego zespołu (nie od początku, ale docelowo widzimy ten dział jako kilkuosobowy – być może pod Twoimi skrzydłami).
  • Potrafisz rozliczyć wszelkie projekty i podać konkretne liczby (cost controlling).
  • Potrafisz budować poprawne językowo i ciekawe teksty w oparciu o wiedzę z zakresu copywritingu, ale i z poszanowaniem nawyków językowych zarządzanych projektów.
  • Potrafisz raportować statusy realizacji oraz rozliczać wewnętrzne projekty.
  • Posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne.
  • Jesteś samodzielny/a i proaktywny/a – wychodzisz z inicjatywą i nie czekasz aż pokażemy Ci coś ewidentnego do poprawy.
  • Posiadasz odporność psychiczną i potrafisz działać pod presją terminu oraz wyznaczonych celów organizacyjnych (szukamy twardzielek / twardzieli).
  • Potrafisz dawać konstruktywny feedback i szczerze rozmawiać ze współpracownikami (warunek konieczny).
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków biznesowych to dla Ciebie chleb powszedni.
  • Gdy coś obiecasz, to robisz to, nawet jeśli jest Ci trudno (po prostu nie zawalasz).
  • Więcej wymagasz od siebie niż od innych.
  • Masz zrozumienie biznesu, wiesz czym się różni brutto od netto i że koszty nie mogą przewyższać przychodu po opodatkowaniu.
  • Hołdujesz merytokracji – koncepcja, że nie chodzi o to kto ma rację, tylko kto proponuje najlepsze rozwiązanie z perspektywy interesu całej organizacji.
  • Wykorzystujesz narzędzia internetowe do zarządzania kalendarzem, korekty swoich tekstów, tworzenia prostych grafik, wyciągania danych z PDF, podsumowywania materiałów wideo – bez narzędzi, automatyzacji i AI będziesz pracować w niedoczasie, a tego nie chcemy.
  • Masz cierpliwość w komunikacji i w rutynowych czynnościach.
  • Potrafisz odnaleźć się w programach: Google Arkusze, Google Analytics, Google Ads, Meta Business Manager, Asana, ale przede wszystkim w Excel, Word i Outlook.
NA CZYM POLEGA PRACA?
  • Zarządzasz całorocznym kalendarzem projektów zagranicznych Firmy JBB. Oznacza to działania w każdym miesiącu, w każdym tygodniu i w każdym dniu – najlepiej z wyprzedzeniem, żeby wszystko było naprawdę solidne i starannie zaplanowane.
  • Organizujesz i koordynujesz nasze eventy poza Polską – od znalezienia sali i koordynatora lokalnego, przez zamówienie cateringu i dostawców, aż po organizację działań sprzedażowych i marketingowych, a na koniec – rozliczenie każdego projektu.
  • Każdy z naszych kluczowych projektów wymaga komunikacji i obsługi przed- i posprzedażowej (także na zamkniętych grupach na Facebooku). Znasz i wierzymy, że lubisz – dzięki temu, każdy z tych projektów odpowiednio komunikujesz światu.
  • Masz stały kontakt z Dyrektorami JBB (3 osoby, w przyszłości 4) – odpisujesz szybko i kulturalnie na maile, odpowiadasz na telefony, jesteś także pod ręką dla Dyrektorów na komunikatorach i na czacie na Facebooku.
  • Stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, telekonferencyjny z przełożonym, którym początkowo będzie Prezes Firmy, Jakub B. Bączek. Ale także z innymi osobami z JBB Team, które koordynują nasze projekty edukacyjne.
  • Raportujesz prowadzone działania w ustalonych odcinkach czasowych i w przypadku sytuacji nietypowych jak najszybciej.
  • Sugerujesz działania polepszające jakość i wyciągasz wnioski na podstawie analizy danych z każdej kolejnej kampanii czy umieszczonego posta.
  • Wnosisz realny wkład w rozwój JBB oraz naszych Pracowników.
CO OFERUJEMY?
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B od lipca lub sierpnia 2024 r. lub też umowa o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
  • Kilka do kilkunastu projektów zagranicznych do nadzorowania, które odpowiednio przez Ciebie prowadzone przełożą się na Twoje wynagrodzenie (5k – 8k zł brutto / m-c na początek).
  • Pracę w nowoczesnej i stale rozwijającej się firmie szkoleniowej, która ma aspiracje do bycia liderem w swojej branży i rozwój zagraniczny w dalszych latach (rozwój i permanentna nauka to element kultury naszej organizacji).
  • Pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym.
  • Pracę nad ambitnymi projektami w gronie ambitnych i doświadczonych osób.
  • Zagraniczny wyjazd integracyjny raz do roku (ostatnia edycja odbyła się na Majorce).
  • Regularne szkolenia merytoryczne i spotkania zdalne (także z Jakubem B. Bączkiem).

 

MINUSY TEJ PRACY:
  • Porozumiewanie się w obcym języku na co dzień.
  • Dużo rzeczy dzieje się na raz.
  • Presja czasu i często bardzo wymagający przełożony (dbający o detale).
  • Z początku to może się wydawać bardzo skomplikowane więc jeśli nie potrafisz robić checklist, rozkładać działań na pojedyncze elementy i zarządzać sobą w emocjach to będziesz się męczyć – a tego na pewno nie chcemy (mamy świetną atmosferę, która oznacza wysoką efektywność, ale niski stres i chcemy, żeby tak zostało).

KONSULTANT DS. ROZWOJU KLIENTA

W skrócie: Zarządzanie listami szkoleń i organizacja szkoleń, stały kontakt z Klientami (odpisywanie na maile, odbieranie telefonów), opieka nad grupami na facebooku, obsługa CRM, ale także komunikacja przed- i posprzedażowa, czy rozliczenia i podsumowania projektów. Potrzebujemy osoby z mistrzowskimi umiejętnościami zarządzania oraz komunikacji.

KONSULTANT DS. ROZWOJU KLIENTA

Nasza Firma, oparta o wizerunek i produkty edukacyjne Jakuba B. Bączka bardzo się rozwinęła w ostatnich latach. Jakub zaczynał w 2014 roku jako nieznany szerszej publiczności trener mentalny, ale po zdobyciu złotego medalu Mistrzostw Świata w siatkówce i po wystąpieniu u boku Nicka Vujcica na stadionie piłkarskim w 2015 roku, weszliśmy na drogę dynamicznego wzrostu i od ponad 10 lat odnotowujemy rok-rocznie znaczący progres. Na naszych szkoleniach mamy od 25 do 2000 osób i z każdą kolejną edycją jest nas coraz więcej. Oznacza to, że potrzebne są więc dodatkowe, zaangażowane ręce (ale przede wszystkim mądra głowa, żeby precyzyjnie prowadzić listy szkoleń i prowadzić najlepsze w Polsce biuro obsługi klienta w rozwoju osobistym).

To ogłoszenie jest dłuższe, bo od razu stawiamy na transparentność. Zwłaszcza, że lubimy się wiązać na lata (Basia Ligocka pracuje z Jakubem już od 17 lat, Paweł Cieślak 16 lat, każdy z Dyrektorów po kilka lat, bez większych zmian w zespole zarządzającym projektami kluczowymi).

Poszukujemy więc konsultanta ds. rozwoju Klienta, który będzie w bezpośrednim kontakcie z naszymi Klientami. Chodzi o rzetelne odpisywanie na maile, odbieranie telefonów i zarządzanie listami szkoleń i samymi szkoleniami. Czy nadajesz się do pracy, w której jesteś odpowiedzialna/y za bezpośredni kontakt z naszymi Klientami? Jeśli tak, czytaj dalej!

TWOJE DOŚWIADCZENIE

Jeśli:

  • Masz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w obsłudze klienta lub w rozwoju osobistym lub w zarządzaniu wymagającymi projektami)
  • Chcesz pracować w zespole, który jest stały od lat i ma minimalną rotację.
  • Umiesz pracować na celach – podejmować inicjatywy pozwalające realizować KPI.
  • Potrafisz nadzorować i planować pracę zespołu trenerskiego.
  • Potrafisz rozliczyć projekt (cost controlling).
  • Potrafisz budować długofalowe relacje z klientami.
  • Potrafisz raportować statusy realizacji oraz rozliczać wewnętrznie projekty.
  • Posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne.
  • Jesteś samodzielny/a i proaktywny/a – wychodzisz z inicjatywą i nie czekasz aż pokażemy Ci palcem coś ewidentnego do poprawy.
  • Posiadasz odporność psychiczną i potrafisz działać pod presją klienta, terminu oraz wyznaczonych celów organizacyjnych (szukamy twardzielek / twardzieli).
  • Potrafisz dawać konstruktywny feedback i szczerze rozmawiać ze współpracownikami (warunek konieczny).
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków biznesowych to dla Ciebie chleb powszedni.
  • Gdy coś obiecasz, to robisz to, nawet jeśli jest Ci trudno (po prostu nie zawalasz).
  • Więcej wymagasz od siebie niż od innych.
  • Masz zrozumienie biznesu, wiesz czym się różni brutto od netto i że koszty nie mogą przewyższać przychodu po opodatkowaniu.
  • Hołdujesz merytokracji – koncepcja, że nie chodzi o to kto ma rację, tylko kto proponuje najlepsze rozwiązanie z perspektywy interesu całej organizacji.
  • Wykorzystujesz narzędzia internetowe do zarządzania kalendarzem, korekty swoich tekstów, tworzenia prostych grafik, wyciągania danych z PDF, podsumowywania materiałów wideo – bez narzędzi, automatyzacji i AI będziesz pracować w niedoczasie, a tego nie chcemy.
  • Masz zrozumienie miękkich obszarów: typów osobowości, to że każdy człowiek ma trochę inne podejście. Jeden woli tabelki, drugi listę to-do, a trzeci nie załatwi nic bez długiej rozmowy przez telefon. Zadaniem opiekuna trenerów jest dostosować się przekazem do swojego rozmówcy.
  • Potrafisz odnaleźć się w programach: Google Arkusze, Google Analytics, Facebook (grupy), CRM, Asana, ale przede wszystkim w Excel, Word i Outlook.
NA CZYM POLEGA PRACA?
  • Masz stały kontakt ze wszystkimi Klientami JBB (zarówno studentami ATM, jak i Klientami Biznesowymi czy kontrahentami) oraz zespołem JBB Team.
  • Wysyłasz regularne maile informacyjne do Klientów odnośnie szkoleń.
  • Odpisujesz szybko i kulturalnie na maile, odpowiadasz na telefony, jesteś także pod ręką dla Klientów na komunikatorach i na grupach na Facebooku.
  • Jesteś dostępny dla Klientów od 09:00 – 17:00 w dni robocze czasu polskiego. W dniach, kiedy realizowane są szkolenia JBB w weekendy jesteś dostępny pod telefonem i mailem i odpowiadasz/odpisujesz na najważniejsze maile związane z tym eventem, który trwa.
  • Potrafisz prowadzić sprzedażowe rozmowy telefoniczne i masz przy tym wysoką skuteczność.
  • Masz wysoką odporność psychiczną na trudne życiowe tematy czy wymagających Klientów (nie ma ich dużo, ale czasem się zdarzają ).
  • Przygotowujesz ankiety i zarządzasz nimi (przed i po szkoleniu). Wyciągasz każdorazowo wnioski z feedbacku Studentów. Niektóre przekazujesz Trenerowi, a niektóre niezwłocznie wdrażasz i (jak się da) automatyzujesz.
  • Stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, telekonferencyjny z przełożonym, Dyrektorem Szkoleń, Klaudią Jakubowską. A także z innymi osobami z JBB Team, które współpracują w jakikolwiek sposób w ramach realizacji szkoleń.
  • Zarządzasz projektami w Asanie i regularnie dbasz o ich wypełnienie.
  • Niektóre zadania marketingowe delegujesz do specjalistów. To wymaga współpracy z graficzką, content managerem na Facebooku, drukarnią i innymi dostawcami JBB. W szczególności delegowanie, egzekwowanie wykonania zadań i finalna kontrola jakości (double check).
  • Raportujesz prowadzone działania w ustalonych odcinkach czasowych i w przypadku sytuacji nietypowych jak najszybciej.
  • Bierzesz udział w postępowaniach sprzedażowych.
  • Sugerujesz działania polepszające jakość i wyciągasz wnioski na podstawie ankiet od Studentów i rozmów z Trenerami.
  • Wnosisz realny wkład w rozwój JBB oraz projektów z logo #MentalPower.
CO OFERUJEMY?
  • Pracę zdalną w elastycznym wymiarze 8h dziennie. Jedyny warunek to odbieranie telefonu służbowego w ustalonych godzinach. 
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B od lipca lub sierpnia 2024 r. lub też umowa o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
  • Pracę w nowoczesnej i stale rozwijającej się firmie szkoleniowej, która ma aspiracje do bycia liderem w swojej branży i rozwój zagraniczny w dalszych latach (rozwój i nauka to element kultury naszej organizacji).
  • Pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym.
  • Pracę nad ambitnymi projektami w gronie ambitnych i doświadczonych osób.
  • Zagraniczny wyjazd integracyjny raz do roku (ostatnia edycja odbyła się na Majorce).
  • Regularne szkolenia merytoryczne i spotkania zdalne (także z Jakubem B. Bączkiem).
MINUSY TEJ PRACY:
  • Dużo rzeczy dzieje się na raz, a pytania od Klientów dotyczą wielu różnych projektów. Trzeba więc umieć stale „przeskakiwać” między tematami.
  • Presja czasu i często bardzo wymagający przełożony (dbający o detale).
  • Z początku to może się wydawać bardzo skomplikowane więc jeśli nie potrafisz robić checklist, rozkładać działań na pojedyncze elementy i zarządzać sobą w emocjach to będziesz się męczyć – a tego na pewno nie chcemy (mamy świetną atmosferę, która oznacza wysoką efektywność, ale niski stres i chcemy, żeby tak zostało).

DOŁĄCZ DO NIEPOWTARZALNEGO JBB TEAM!