PRACUJ Z JBB TEAM
Nasza firma to miejsce, gdzie innowacje spotykają się z pasją, a każde wyzwanie staje się szansą na rozwój. Wierzymy, że największym kapitałem są ludzie, dlatego stawiamy na rozwój naszych pracowników i wspieramy ich na każdym kroku kariery.
Dlaczego warto z nami pracować?
Rozwój osobisty i zawodowy Oferujemy szerokie możliwości szkoleń i awansów, które pomogą Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia.
Kultura pracy Dbamy o przyjazną i inspirującą atmosferę w pracy. Organizujemy regularne spotkania integracyjne, które sprzyjają budowaniu zespołu i wzajemnej współpracy. U nas zawsze możesz liczyć na wsparcie i zrozumienie ze strony kolegów oraz przełożonych.
Elastyczność i równowaga Rozumiemy, jak ważna jest równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. Oferujemy elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej, abyś mógł(a) lepiej zarządzać swoim czasem.
JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?
1. Aplikacja online Wypełnij krótką ankietę i prześlij swoje CV za pośrednictwem naszego formularza aplikacyjnego. Jeśli zakwalifikujesz się do kolejnego etapu, to czeka Cię:
2. Rozmowa kwalifikacyjna Spotkasz się z naszym rekruterem, aby omówić swoje doświadczenia i oczekiwania.
3. Zadanie rekrutacyjne W niektórych przypadkach poprosimy Cię o wykonanie kilku krótkich zadań (max.5), które pozwoli nam lepiej poznać Twoje umiejętności praktyczne.
4. Oferta pracy Jeśli obie strony będą zadowolone z przebiegu rekrutacji, złożymy Ci ofertę pracy i zaprosimy do naszego zespołu!
KOGO SZUKAMY?
Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i znajdź stanowisko idealnie dopasowane do Twoich kwalifikacji i zainteresowań. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą i stale poszukujemy utalentowanych osób, które chcą razem z nami tworzyć przyszłość #MentalPower i kreować szkolenia najwyższej jakości!
Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w miejscu,
które naprawdę docenia Twój talent i zaangażowanie!
MANAGER MARKETINGU W JBB
W skrócie: Opieka nad Facebookiem, Instagramem, TikTokiem, LinkedInem, YouTubem Jakuba, ale także komunikacja przed- i posprzedażowa dla kluczowych projektów edukacyjnych z naszego kalendarza szkoleń z www.JakubBBaczek.pl
MANAGER MARKETINGU W JBB
Nasza Firma, oparta o wizerunek i produkty edukacyjne Jakuba B. Bączka bardzo się rozwinęła w ostatnich latach. Jakub zaczynał w 2014 roku jako nieznany szerszej publiczności trener mentalny, ale po zdobyciu złotego medalu Mistrzostw Świata w siatkówce i po wystąpieniu u boku Nicka Vujcica na stadionie piłkarskim w 2015 roku, weszliśmy na drogę dynamicznego wzrostu i od ponad 10 lat odnotowujemy rok-rocznie znaczący progres. Oznacza to jednak, że potrzebujemy osoby, która w całości podejmie się koordynowania naszego dość skomplikowanego i omnikanałowego marketingu.
To ogłoszenie jest dłuższe, bo od razu stawiamy na transparentność. Zwłaszcza, że lubimy się wiązać na lata!
Poszukujemy więc Managerki / Managera naszych działań marketingowych. Chodzi o konsekwentne prowadzenie social mediów i marketingu większości naszych projektów edukacyjnych z kalendarza JBB. Czy nadajesz się do pracy, w której jesteś odpowiedzialna/y za nasz dział marketingu? Jeśli tak, czytaj dalej!
TWOJE DOŚWIADCZENIE
Jeśli:
- Masz min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w obsłudze social mediów klienta i/lub prowadzeniu kalendarza komunikacji marketingowej)
- Chcesz pracować w zespole, który jest stały od lat i ma minimalną rotację.
- Umiesz pracować na celach – podejmować inicjatywy pozwalające realizować KPI.
- Potrafisz nadzorować i planować pracę niewielkiego zespołu (nie od początku, ale docelowo widzimy ten dział jako kilkuosobowy – być może pod Twoimi skrzydłami).
- Potrafisz rozliczyć kampanie marketingowe, np. na Facebooku (cost controlling).
- Potrafisz budować poprawne językowo i ciekawe teksty w oparciu o wiedzę z zakresu copywritingu, ale i z poszanowaniem nawyków językowych obsługiwanej marki.
- Potrafisz raportować statusy realizacji oraz rozliczać wewnętrzne projekty.
- Posiadasz wybitne umiejętności interpersonalne.
- Jesteś samodzielny/a i proaktywny/a – wychodzisz z inicjatywą i nie czekasz aż pokażemy Ci coś ewidentnego do poprawy.
- Posiadasz odporność psychiczną i potrafisz działać pod presją terminu oraz wyznaczonych celów organizacyjnych (szukamy twardzielek / twardzieli).
- Potrafisz dawać konstruktywny feedback i szczerze rozmawiać ze współpracownikami (warunek konieczny).
- Analiza danych i wyciąganie wniosków biznesowych to dla Ciebie chleb powszedni.
- Gdy coś obiecasz, to robisz to, nawet jeśli jest Ci trudno (po prostu nie zawalasz).
- Więcej wymagasz od siebie niż od innych.
- Masz zrozumienie biznesu, wiesz czym się różni brutto od netto i że koszty nie mogą przewyższać przychodu po opodatkowaniu.
- Hołdujesz merytokracji – koncepcja, że nie chodzi o to kto ma rację, tylko kto proponuje najlepsze rozwiązanie z perspektywy interesu całej organizacji.
- Wykorzystujesz narzędzia internetowe do zarządzania kalendarzem, korekty swoich tekstów, tworzenia prostych grafik, wyciągania danych z PDF, podsumowywania materiałów wideo – bez narzędzi, automatyzacji i AI będziesz pracować w niedoczasie, a tego nie chcemy.
- Masz cierpliwość w komunikacji i w rutynowych czynnościach.
- Potrafisz odnaleźć się w programach: Google Arkusze, Google Analytics, Google Ads, Meta Business Manager, Asana, ale przede wszystkim w Excel, Word i Outlook.
- Potrafisz stworzyć prosty landing, edytować stronę www (bez konieczności posiadania wiedzy o programowaniu) czy koordynować program do streamingu.
- Wiesz jak ustawić i zaprogramować mailing lub SMSy do wysyłki masowej.
NA CZYM POLEGA PRACA?
- Zarządzasz całorocznym kalendarzem komunikacji marketingowej Firmy JBB. Oznacza to działania w każdym miesiącu, w każdym tygodniu i w każdym dniu – najlepiej z wyprzedzeniem, żeby wszystko było naprawdę solidne i starannie zaplanowane.
- Organizujesz i koordynujesz LIVE – od stworzenia zapisu na prostym landingu, przez synchronizację z programem do mailingu, obsługą platformy streamingowej (np. Streamyard) i zadbaniem o frekwencję.
- Potrafisz napisać kreatywny i atrakcyjny mailing.
- Każdy z naszych kluczowych projektów wymaga komunikacji i obsługi przed- i posprzedażowej (także na zamkniętych grupach na Facebooku). Znasz i wierzymy, że lubisz – dzięki temu, każdy z tych projektów odpowiednio komunikujesz światu.
- Masz stały kontakt z Dyrektorami JBB (3 osoby, w przyszłości 4) – odpisujesz szybko i kulturalnie na maile, odpowiadasz na telefony, jesteś także pod ręką dla Dyrektorów na komunikatorach i na czacie na Facebooku.
- Stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, telekonferencyjny z przełożonym, którym początkowo będzie Prezes Firmy, Jakub B. Bączek. Ale także z innymi osobami z JBB Team, które koordynują nasze projekty edukacyjne.
- Zadbasz o realizację strategii komunikacji, harmonogramów i contentu na kanały social media oraz emisję reklam JBB.
- Niektóre zadania marketingowe delegujesz do specjalistów. To wymaga współpracy z graficzką, działem PR, zewnętrznymi marketingowcami, drukarnią i innymi dostawcami JBB. W szczególności delegowanie, egzekwowanie wykonania zadań i finalna kontrola jakości (double check).
- Raportujesz prowadzone działania w ustalonych odcinkach czasowych i w przypadku sytuacji nietypowych jak najszybciej.
- Rozumiesz, że marketing to część skutecznej sprzedaży. Jeśli się nie zwraca (lub nie potrafisz tego udowodnić na wiarygodnych liczbach), to… nie ma sensu.
- Sugerujesz działania polepszające jakość i wyciągasz wnioski na podstawie analizy danych z każdej kolejnej kampanii czy umieszczonego posta.
- Wnosisz realny wkład w rozwój JBB oraz naszych Pracowników.
CO OFERUJEMY?
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie w modelu kontraktu B2B od września lub października 2024 r. lub też umowa o pracę (po 3-miesięcznym okresie próbnym).
- Pracę w nowoczesnej i stale rozwijającej się firmie szkoleniowej, która ma aspiracje do bycia liderem w swojej branży i rozwój zagraniczny w dalszych latach (rozwój i permanentna nauka to element kultury naszej organizacji, zwłaszcza w marketingu, gdzie algorytmy mogą się zmienić z dnia na dzień).
- Pracę w doświadczonym, zaangażowanym zespole, który pracuje ze sobą od lat i potrafi to efektywnie robić w trybie zdalnym.
- Pracę nad ambitnymi projektami w gronie ambitnych i doświadczonych osób.
- Zagraniczny wyjazd integracyjny raz do roku (ostatnia edycja odbyła się na Majorce).
- Regularne szkolenia merytoryczne i spotkania zdalne (także z Jakubem B. Bączkiem).
MINUSY TEJ PRACY:
- Dużo rzeczy dzieje się na raz.
- Presja czasu i często bardzo wymagający przełożony (dbający o detale).
- Z początku to może się wydawać bardzo skomplikowane więc jeśli nie potrafisz robić checklist, rozkładać działań na pojedyncze elementy i zarządzać sobą w emocjach to będziesz się męczyć – a tego na pewno nie chcemy (mamy świetną atmosferę, która oznacza wysoką efektywność, ale niski stres i chcemy, żeby tak zostało).